Avslutningsfest for ungdomsavdelingen

Postet av Gutter 2003 den 12. Okt 2016

Hei

I filarkivet og på facebook siden vår finner dere nå invitasjon til avslutningsfest for ungdomsavdelingen.


0 Kommentar

DUGNAD på TONS OF ROCK

Postet av Gutter 2003 den 9. Mai 2016

Vi har nå fått vaktlistene våre til Tons of Rock i uke 25 (20.-26 juni).

Vi skal dekke 1000 timer og har fått ansvar for først og fremst opp- og nedrigg, samt vakter på festivalområdet på torsdag.

Dette er som dere kjenner til klubbdugnaden som er obligatorisk for våre medlemmer.

Årgangene 2009 og 2010 er ikke med på denne dugnaden pga. de får ansvaret for «Hold Byen Ren» til sommeren, mens junior og a-lag har ansvaret for Grenserittet på sensommeren.

Det er dermed foreldrene til årgangene 2008-2000 som skal ha vaktene på Tons of Rock.

Vaktlistene vi har fått fra festivalen er varierte, noe er dagtid, noe er kveldstid og noe er natt.

Vaktenes lengder er også varierende, men på en del av vaktene har vi mulighet til å dele opp til flere personer.

Festivalen har gitt noen goder til oss, dette for å motivere til å stå lengre vakter og for å få samme personer til å ta flere vakter.

Jo mindre skift av personer jo bedre fungerer festivalen for arrangøren, derfor disse godene:

8 timer på dugnad = Festival Dagspass (NB! Begrenset antall billetter igjen til torsdagen med Black Sabbath)

20 timer på dugnad = Festivalpass alle dager (Verdi 2400,-).

I slutten av uken settes listene opp, da blir man plassert tilfeldig på en vakt, og man har etter det selv ansvaret for å eventuelt finne en erstatter hvis man ikke har mulighet selv.

NB! Det er flere som har uttrykt ønske om å ha vakter på Tons of Rock, dere kan frem til og med onsdag melde fra til meg så får dere muligheten til å velge vakt.

Her er det førstemann til mølla som gjelder og dere må melde inn på epost, så tar jeg kontakt.

Skriv gjerne hvilken dag som passer (dag/kveld/natt), vi har vakter mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og søndag (20, 21, 22, 23 og 26 juni).

Vi har blant annet en god del timer som skal dekkes i det tidsrommet som Black Sabbath skal spille torsdag 23. juni…. Å patruljere området i dette tidspunktet er ikke sikkert føles som jobb for alle J

Samarbeidet med Tons of Rock gir gode kroner i ungdomskassa og skal gjøre at vi kan utvikle klubben enda mer og lage et enda bedre tilbud til Haldens barn og unge!

Vi setter utrolig stor pris på innsatsen deres og håper alle tar denne dugnaden på strak arm J

Ha en fin dag videre!

Med vennlig hilsen

Joacim Heier

Daglig leder

48 13 09 10

joacim@kvikhalden.no

www.kvikhalden.no


0 Kommentar

Avlyst trening - Cup kamp

Postet av Gutter 2003 den 12. Apr 2016

Hei folkens!


Har fått en hyggelig melding fra sjefen og keeper Joacim Heier som ønsker oss hjertelig velkomne på kamp i morgen. Vi er jo det med ballgutter og sikkert noen foreldre allerede. Kom du/dere også. Trening for 03 er avlyst til fordel for denne cupkampen. BLI MED.

A-laget spiller i morra mot Ullern på Halden stadion Kl. 1800. Det er 1. runde i cupen 2016 og årets første kamp på Rødsjordet.
Det er flere spesielle ting med kampen, så vi vrir litt på de normale billett...prisene på cupkamp.
100,- for voksen
50 for barn/honnør
GRATIS for spillere/ledere/trenere i Kvik Halden som stiller i Kvikedrakt eller Kviketøy.

Dere må gjerne oppfordre foreldre og spillere til å dra på kamp.

Håper så mange som mulig tar turen!


(Kopi fra Facebook siden vår)


0 Kommentar

TIPS

Postet av Gutter 2003 den 8. Apr 2016

Et lite tips før sesong start, last ned app`n min fotball og legg til våre to lag, så får du nyttig info om kamper og resultater rett på telefonen. Kan også kopieres over til kalender.


Kvik Halden G13-1 (G13 KM 9`r avdeling 2)

Kvik Halden G13-2 (G13/14 bredde 9`r avdeling 05)


0 Kommentar

Sesong start og nye treningstider

Postet av Gutter 2003 den 8. Apr 2016

Hei

Da er vi klare for nye treningstider ( fra uke 15), ligger oppdatert til venstre på siden vår.

Samtidig er det sesongstart og masse aktivitet på Strupe, kamper vil ha prioritet foran treninger og vi vil derfor oppleve at noen treninger avlyses, følg med på kampoversikten på første siden hvor alle kamper ligger.


0 Kommentar

DUGNADSINFORMASJON

Postet av Gutter 2003 den 18. Mar 2016

Hei alle sammen!

Her er informasjon til dere, og som dere kan sende videre til foreldre.

Utover dugnadene på våre egne turneringer (Remmen Cup og Fredriksten Cup), så har vi lagt opp til følgende klubbdugnader i 2016:

Hold Byen Ren:
Dette er en dugnad Berg Sparebank legger ut for alle klubber og foreninger. Så blir det satt opp en avstemming på nett, og de 4 klubbene med flest stemmer vinner. Vi har vunnet denne et par år på rad, og håper vi gjør det også i år.
Dugnaden er meget godt betalt i forhold til antall timer lagt ned, og er derfor en dugnad vi tenker både dere og vi er fornøyd med.
I 2015 var det foreldre fra 2009 og 2008 som hadde ansvaret for denne, derfor tenker vi at i år er det 2009 og 2010 som har ansvaret.
Jeg kommer tilbake med mer informasjon om denne når vi vet om vi får den eller ikke.

Dugnaden går i all hovedsak ut på å rydde i sentrum, og hvilke uker vi eventuelt får er ikke bestemt før nærmere sommeren.

Tons of Rock:
Nytt av året er at vi har inngått et større samarbeid med Tons of Rock.
Tons of Rock skal i år øke størrelsen på festivalen betraktelig, og trenger derfor mange dugnadsvakter.
Vaktene vi skal ha er enten opp/ned-rigg eller festivalvakter.
Denne dugnaden er så stor at alle årganger opp til og med 2000 kommer til å bli involvert.
Jeg får oppsett over hvilke vakter vi skal ha i løpet av april, og kommer til i samarbeid med lagledere/koordinatorer på hver årgang begynne å sette opp vaktene da.

Tons of Rock er 23-25 juni, og jeg anbefaler alle som har satt seg opp på dugnad til å huke av den helgen i kalenderen.

Grenserittet:
Grenserittet er en dugnad vi har vært med på i mange år, og vi er nok med i år også.
Vi forventer ca. 40-60 vakter, og meningen er at de kommer a-laget og juniorlagene til å ta.
Foreldre til juniorspillere må muligens være klare, men som i fjor vil nok vaktene i all hovedsak bli gjennomført av spillerne selv.


NB! Foreldre på 2010 og 2009 kan altså både havne på «Hold Byen Ren» og «Tons of Rock», men selvfølgelig bare på en av de. Man har bare 1 klubbdugnad i løpet av året.

Ta gjerne kontakt hvis dere lurer på noe!

Ha en fin torsdag alle sammen!

Med vennlig hilsen

Joacim Heier
Daglig leder
48 13 09 10
joacim@kvikhalden.no
www.kvikhalden.no


0 Kommentar

Spiller profilering

Postet av Gutter 2003 den 13. Jan 2016

Skjemaene til spiller profileringen som Jørgen har omtalt og forklart på facebook siden vår, ligger nå klare til utskrift her under fanen filarkiv og mappen spillerprofilering. Skjemaene ligger i pdf format slik at alle kan få åpnet og skrevet de ut.


0 Kommentar

Levert av IdrettenOnline